Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29731
Назва: Системний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємства
Автори: Кальницька, Х. Є.
Науковий керівник : Круглова, О. А.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Кальницька Х. Є. Системний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Круглова О. А. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 299.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29731
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_299.pdf112.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.