Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29731
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorКруглова, О. А.-
dc.contributor.authorКальницька, Х. Є.-
dc.date.accessioned2023-04-12T07:25:32Z-
dc.date.available2023-04-12T07:25:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКальницька Х. Є. Системний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Круглова О. А. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 299.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29731-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleСистемний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_299.pdf112.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.