Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29731
Title: Системний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємства
Authors: Кальницька, Х. Є.
metadata.dc.contributor.advisor: Круглова, О. А.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Кальницька Х. Є. Системний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Круглова О. А. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 299.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29731
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_299.pdf112.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.