Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29725
Назва: Розробка стратегії маркетингу торговельного підприємства
Автори: Зайченко, І. В.
Науковий керівник : Шевченко, М. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Зайченко І. В. Розробка стратегії маркетингу торговельного підприємства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Шевченко М. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 293.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29725
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_293.pdf112.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.