Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, М. М.-
dc.contributor.authorЗайченко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-04-12T07:15:06Z-
dc.date.available2023-04-12T07:15:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗайченко І. В. Розробка стратегії маркетингу торговельного підприємства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Шевченко М. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 293.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29725-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleРозробка стратегії маркетингу торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_293.pdf112.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.