Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29706
Title: Кулхантинг – новітній інструмент маркетингу
Authors: Соболев, В. Л.
metadata.dc.contributor.advisor: Кривошеєва, Н. М.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Соболев В. Л. Кулхантинг – новітній інструмент маркетингу. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Кривошеєва Н. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 274.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29706
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_274.pdf118.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.