Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКривошеєва, Н. М.-
dc.contributor.authorСоболев, В. Л.-
dc.date.accessioned2023-04-12T05:51:01Z-
dc.date.available2023-04-12T05:51:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСоболев В. Л. Кулхантинг – новітній інструмент маркетингу. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Кривошеєва Н. М. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 274.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29706-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleКулхантинг – новітній інструмент маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_274.pdf118.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.