Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25222
Назва: Меню та прейскурант як внутрішня реклама закладу ресторанного господарства
Автори: Сорокіна, З. С.
Машукова, В. О.
Науковий керівник : Усіна, А. І.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Сорокіна З. С., Машукова В. О. Меню та прейскурант як внутрішня реклама закладу ресторанного господарства. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Усіна А. І. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 1. С. 187.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25222
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_1_187.pdf116.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.