Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ : [99] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 99
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Управління товарною політикою підприємтсва (на прикладі СТОВ «НИВА» Краснокутського району Харківської області)Пугач, О. В.
2020Інтернет: роль та вплив на життя людстваКвятко, Т. М.; Поронікова, А. О.; Гнідаш, Н. О.
2020Дослідження сучасних тенденцій розвитку світового ринку коксуПопов, Є. М.
2020Marketing support for agribusiness in the united statesPolyvana, L. A.; Lutsenko, O. A.; Polyvana, A. O.
2020Маркетингові стратегії туристичних підприємств УкраїниПогуда, Н. В.
2020Маркетингове стратегічне управління інноваційною діяльністю підприємстваPetryna, M.; Petryna, L.; Гудим, Т.
2020Modern marketing in innovations implementation in the companies' operations during a crisisPetryna, M.; Kochkodan, V.; Kushlyk, O.
2020Інноваційний маркетинг на основі добровільних міжнародних стандартів сталого розвиткуПалєхова, Л. Л.
2020Сертифікація біологічної продукції як чинник формування ефективної маркетингової товарної політикиМакарова, В. В.; Павлова, П. С.
2020Marketing research of higher education in the period COVID-19Ostapenko, V. M.
2020Використання соціальних мереж в маркетингових дослідженняхБабко, Н. М.; Онопрієнко, К. С.
2020Вірусний маркетинг як механізм маніпуляції поведінки на цільовому ринкуАнтощенкова, В. В.; Олійник, А. П.
2020Updating quality management in higher education institutionsNechitailo, Yu.
2020Розвиток інтернет-маркетингу в УкраїніКвятко, Т. М.; Немченко, М.; Тулей, О. Ю.
2020Factors to increase the efficiency of grain productionZaika, S. O.; Nadolia, S. M.
2020Особливості формування маркетингу готельного-господарстваГузар, У. Є.; Музика, Ю. В.
2020Інструменти сучасного цифрового маркетингу як характеристикі та рушійний чинник його інноваційної трансформаціїМорозов, В. І.
2020Innovative marketing tools for products promotion on the internetMykytiuk, N.
2020Сутність маркетингової товарної політикиТкаченко, С. Є.; Меженіна, А. О.
2020Інноваційні засади організації обліку продукції аграрних підприємствМармуль, Л. О.; Андрієць, Н. С.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 99