Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25391
Title: Особливості формування маркетингу готельного-господарства
Authors: Музика, Ю. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Гузар, У. Є.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Музика Ю. В. Особливості формування маркетингу готельного-господарства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Гузар У. Є. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 207-209.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25391
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-66.pdf349.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.