Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25485
Title: Використання соціальних мереж в маркетингових дослідженнях
Authors: Онопрієнко, К. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Онопрієнко К. С. Використання соціальних мереж в маркетингових дослідженнях. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 223-226.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25485
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-71.pdf286.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.