Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ : [99] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 99
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Stratigies for human capital development planning in the personnel marketing system of enterpriseMalynovska, G. V.; Kis, G. R.; Danyleychuk, R. B.; Kis, S. Ya.; Yatsiuk, O. S.
2020Offline retail vs online retail: case of ChinaMakarova, V.
2020Формування маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможної діяльності підприємстваМуштай, В. А.; Макаренко, Ю. В.
2020Впровадження бізнес-моделювання в управління маркетинговою діяльністю підприємстваКоваленко, Н. О.; Макаренко, А. І.
2020Features of the interpretation of "technology" as an economic categoryZaika, S. O.; Litun, A. A.
2020Номенклатура товарного пропонування як категорія збутової політики підприємстваЛишенко, М. О.
2020Управління стратегічними маркетинговими ризиками як складова маркетингової діяльності торговельного підприємстваЛегкий, І. О.; Устік, Т. В.
2020Розвиток концепції якості продукції у контексті споживчих потребЛевкіна, Р. В.; Левкін, А. В.
2020Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємствКучеренко, С. Ю.; Леваєва, Л. Ю.; Кучеренко, М. А.
2020Маркетинг інновацій як інструмент ефективної діяльності підприємстваГузар, У. Є.; Куцмида, А. Т.
2020The accounting as a component of enterprise managementKuskova, S.
2020Механізм управління безпекою вітчизняних підприємств на засадах маркетингуКурепін, В. М.
2020Теоретико - методологічні принципи організації маркетингу на підприємстві сфери послугЛишенко, М. О.; Кравченко, В. О.
2020The use of artificial intelligence technologies in digital marketingKochkodan, V. B.
2020Теоретичне обгрунтування класифікації об'єктів оцінки вартості підприємствКолодяжна, Т. В.
2020Високотехнологічна продукція та маркетингові інструменти її просуванняКолєдіна, К. О.
2020Інвестиційний клімат в економіці України: сучасний стан і напрями покращенняКолмакова, О. М.; Демакова, Д. Ю.
2020Особливості управління інноваційним розвитком на підприємствах готельно-ресторанного бізнесуГузар, У. Є.; Козяр, І. В.; Косінова, Я. Р.
2020Маркетингові аспекти удосконалення обліку діяльності та звітності сільськогосподарських підприємствКоваль, С. В.; Круковська, О. В.
2020Маркетигове дослідження ринку авіаційних послуг у бізнес-плані, як базовий елемент управління авіаційним підприємствомКоваленко, Н. О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 99