Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25390
Title: Інструменти сучасного цифрового маркетингу як характеристикі та рушійний чинник його інноваційної трансформації
Authors: Морозов, В. І.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Морозов В. І. Інструменти сучасного цифрового маркетингу як характеристикі та рушійний чинник його інноваційної трансформації. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 205-207.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25390
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-65.pdf338.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.