Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ : [99] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 99
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Маркетингові дослідження при визначенні конкурентоспроможності підприємствЯценко, Б. М.
2020Теоретичні аспекти логістичного управління на підприємствах сфери торгівліУстік, Т. В.; Яснова, А. С.
2020Особливості управління комплексом маркетингових комунікацій на підприємствах малого бізнесуМакарова, В. В.; Шкурко, Ж. Г.
2020Формування конкурентної маркетингової стратегії банку в сучасних умовахШептуха, О. М.
2020Модель «чорного ящику» для дослідження споживчої поведінки покупці інноваційних товарівКуваєва, Т. В.; Чурсіна, Я. В.
2020Розвиток розумних технологій в готельно-ресторанному бізнесіГузар, У. Є.; Фесун, С.
2020Мобільний додаток як інструмент маркетингу органічної сільськогосподарської продукціїФесенко, Т. Г.; Фесенко, Г. Г.
2020Маркетинґова стратегія: концепція управлінняФасолько, Т. М.
2020Features of the theory of creating competitive advantages of enterprisesUvarova, M.
2020Основні тенденції FMGG-ринку в УкраїніТохтамиш, Т. О.
2020Актуальні питання маркетингу сільських територійБабко, Н. М.; Тимчур, Г. М.
2020Marketing communications in the age of crowdsourcingTaraievska, L.; Rishchuk, L.; Kushyna, M.
2020Тенденції розвитку сфери послуг: необхідність оновлення маркетингового інструментаріюСтрижак, О. О.
2020Особливості формування маркетингової комунікаційної політики діяльності підприємств меблевої галузіУстік, Т. В.; Соломка, К. О.
2020Управління маркетинговим потенціалом підприємства як критерію підвищення прибутковостіКоваленко, Н. О.; Скібіцька, А. О.
2020Models of valuation of intellectual assetsZaika, S. O.; Semenenko, A. V.; Semenenko, N. O.
2020Треди сучасного маркетингу в контексті цифрової трансформації бізнесуСавицька, Н. Л.
2020Інноваційна складова маркетингової діяльності туристичних підприємствРоманюк, І. А.
2020Управління конкурентоспроможністю регіону на інноваційно-інвестиційних засадахРоманко, О. П.
2020Competitive stratigies of the enterprise: theoretical fundamentalsRogova, I.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 99