Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25623
Title: Маркетинґова стратегія: концепція управління
Authors: Фасолько, Т. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Фасолько Т. М. Маркетинґова стратегія: концепція управління. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 295-297.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25623
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-94.pdf282.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.