Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25611
Title: Особливості формування маркетингової комунікаційної політики діяльності підприємств меблевої галузі
Authors: Соломка, К. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Устік, Т. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Соломка К. О. Особливості формування маркетингової комунікаційної політики діяльності підприємств меблевої галузі. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Устік Т. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 277-279.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25611
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-88.pdf289.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.