Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25626
Title: Мобільний додаток як інструмент маркетингу органічної сільськогосподарської продукції
Authors: Фесенко, Т. Г.
Фесенко, Г. Г.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Фесенко Т. Г., Фесенко Г. Г. Мобільний додаток як інструмент маркетингу органічної сільськогосподарської продукції. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 298-300.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25626
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-95.pdf309.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.