Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ : [88] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 88
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Особливості маркетингу в аграрному секторіЯрмоленко, В. В.
2020Особливості маркетингового планування діяльності лісогосподарських підприємствДашутіна, Л. О.; Шевченко, Д. О.
2020Джерела формування та розвитку проактивної маркетингової поведінки компаніїТеплюк, М. А.; Шапран, О. А.
2020Комплекс маркетингу на ринку медичних послуг як складова дослідження маркетингового управління медичним закладомЛишенко, М. О.; Хижня, Я. В.
2020Формування асортиментної політики підприємства філія «Сумський молочний завод» дочірнє підприємство «Аромат»Лишенко, М. О.; Толстокор, М.
2020Брендинг як інструмент маркетингуМандич, О. В.; Толмачова, А.
2020Особливості маркетингу в мережі інтернетБабко, Н. М.; Тимчур, Г. М.
2020Сучасний стан та перспективи розвитку агромашинобудування в УкраїніТеплюк, М. А.; Дьоміна, О. М.
2020Вплив маркетингових комунікацій на економічну діяльність підприємствКвятко, Т. М.; Тарасов, Р. Ю.
2020Класифікаційна система маркетингового менеджменту підприємстваРоманюк, І. А.; Стрельцов, Д. М.
2020Маркетингові методи ефективних продажівМандич, О. В.; Синкова, А.
2020Івент-маркетинг як інноваційний засіб комунікацій ПРАТ «КИЇВСТАлѳкула, А. О.
2020Інноваційні технології в системі маркетингових комунікаційСергієнко, Т. І.
2020Ключові методи маркетингових дослідженьКвятко, Т. М.; Семеренеко, Р. А.
2020Structure of intellectual capitalZaika, S.; Semenenko, N.
2020The essence and tasks of management of the professional development of the labor resources of the enterpriseZaika, S.; Semenenko, A.
2020Маркетингово-орієнтований підхід як методологічна база забезпечення розвитку підприємстваМандич, О. В.; Сековой, О. Д.
2020Стратегічне управління розвитком туристичної діяльностіРоманюк, І. А.
2020Лояльные потребители: роль и влияние на развитие компанииКвятко, Т. М.; Русанова, Я. І.
2020Маркетинг взаємовідносинКвятко, Т. М.; Рогова, І. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 88