Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25103
Title: Формування асортиментної політики підприємства філія «Сумський молочний завод» дочірнє підприємство «Аромат»
Authors: Толстокор, М.
metadata.dc.contributor.advisor: Лишенко, М. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Толстокор М. Формування асортиментної політики підприємства філія «Сумський молочний завод» дочірнє підприємство «Аромат». Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Лишенко М. О. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 243-245.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25103
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-86.pdf181.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.