Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25105
Title: Джерела формування та розвитку проактивної маркетингової поведінки компанії
Authors: Шапран, О. А.
metadata.dc.contributor.advisor: Теплюк, М. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Шапран О. А. Джерела формування та розвитку проактивної маркетингової поведінки компанії. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Теплюк М. А. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 249-252.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25105
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-88.pdf315.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.