Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25097
Title: Класифікаційна система маркетингового менеджменту підприємства
Authors: Стрельцов, Д. М.
metadata.dc.contributor.advisor: Романюк, І. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Стрельцов Д. М. Класифікаційна система маркетингового менеджменту підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Романюк І. А. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 230-231.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25097
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-81.pdf136.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.