Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ : [88] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 88
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Особливості маркетингу в аграрному секторіЯрмоленко, В. В.
2020Особливості маркетингового планування діяльності лісогосподарських підприємствДашутіна, Л. О.; Шевченко, Д. О.
2020Джерела формування та розвитку проактивної маркетингової поведінки компаніїТеплюк, М. А.; Шапран, О. А.
2020Комплекс маркетингу на ринку медичних послуг як складова дослідження маркетингового управління медичним закладомЛишенко, М. О.; Хижня, Я. В.
2020Формування асортиментної політики підприємства філія «Сумський молочний завод» дочірнє підприємство «Аромат»Лишенко, М. О.; Толстокор, М.
2020Брендинг як інструмент маркетингуМандич, О. В.; Толмачова, А.
2020Особливості маркетингу в мережі інтернетБабко, Н. М.; Тимчур, Г. М.
2020Сучасний стан та перспективи розвитку агромашинобудування в УкраїніТеплюк, М. А.; Дьоміна, О. М.
2020Вплив маркетингових комунікацій на економічну діяльність підприємствКвятко, Т. М.; Тарасов, Р. Ю.
2020Класифікаційна система маркетингового менеджменту підприємстваРоманюк, І. А.; Стрельцов, Д. М.
2020Маркетингові методи ефективних продажівМандич, О. В.; Синкова, А.
2020Івент-маркетинг як інноваційний засіб комунікацій ПРАТ «КИЇВСТАлѳкула, А. О.
2020Інноваційні технології в системі маркетингових комунікаційСергієнко, Т. І.
2020Ключові методи маркетингових дослідженьКвятко, Т. М.; Семеренеко, Р. А.
2020Structure of intellectual capitalZaika, S.; Semenenko, N.
2020The essence and tasks of management of the professional development of the labor resources of the enterpriseZaika, S.; Semenenko, A.
2020Маркетингово-орієнтований підхід як методологічна база забезпечення розвитку підприємстваМандич, О. В.; Сековой, О. Д.
2020Стратегічне управління розвитком туристичної діяльностіРоманюк, І. А.
2020Лояльные потребители: роль и влияние на развитие компанииКвятко, Т. М.; Русанова, Я. І.
2020Маркетинг взаємовідносинКвятко, Т. М.; Рогова, І. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 88