Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19823
Назва: Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова
Автори: Мітяєва, Т.Л.
Прядко, О.М.
Бєліченко, В.Г.
Ключові слова: маркетингове обґрунтування;чинники;заклади ресторанного господарства;споживачі;Харків;marketing justification;factors;restaurant establishments;consumers;Kharkiv;маркетинговое обоснование;факторы;заведения ресторанного хозяйства;потребители;Харьков
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Мітяєва Т. Л., Прядко О. М., Бєліченко В. Г. Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 551-559.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто стан закладів ресторанного господарства як найважливішої складової індустрії Харкова. Наведено маркетингове дослідження споживачів закладів харчування, потреб і побажань молоді Харкова.
The state establishments of restaurant economy are considered as to major component industry Kharkov. A marketing research the user’s establishment of feed is presented, necessities and wishes of young people Kharkov.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19823
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_78.pdf307.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.