Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19823
Название: Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова
Авторы: Мітяєва, Т.Л.
Прядко, О.М.
Бєліченко, В.Г.
Ключевые слова: маркетингове обґрунтування;чинники;заклади ресторанного господарства;споживачі;Харків;marketing justification;factors;restaurant establishments;consumers;Kharkiv;маркетинговое обоснование;факторы;заведения ресторанного хозяйства;потребители;Харьков
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Мітяєва Т. Л., Прядко О. М., Бєліченко В. Г. Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 551-559.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто стан закладів ресторанного господарства як найважливішої складової індустрії Харкова. Наведено маркетингове дослідження споживачів закладів харчування, потреб і побажань молоді Харкова.
The state establishments of restaurant economy are considered as to major component industry Kharkov. A marketing research the user’s establishment of feed is presented, necessities and wishes of young people Kharkov.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19823
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (14)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_2_78.pdf307.12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.