Випуск 2 (14) : [95] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 95
Issue DateTitleAuthor(s)
2011До питання про роль функціонально-семантичних полів у певних підвидах текстів, що відносяться до аргументуючихКов’ях, І.І.
2011Семантичний суб'єкт як об'єкт дослідження семантико-синтаксичного аспекту реченняАрделян, М.В.
2011Читання автентичної англомовної економічної літератури та організація самостійної роботи студентів (з використанням комп’ютерних матеріалів)Удовенко, І.В.; Крупей, М.І.; Подворна, Л.А.
2011Мотиваційна складова у формуванні іншомовної комунікативної компетенції в умовах інформатизації освітиБєлікова, О.Ф.; Колесник, А.О.
2011Комп'ютерні програми для навчання студентів іноземної мовиКолесник, А.О.; Бєлікова, О.Ф.
2011Стратегії оволодіння іноземною мовою як запорука успішного навчання професійного мовленняМуравйова, О.М.
2011Особливості викладання іноземної мови на економічних факультетах із використанням комп’ютерних та мережних технологійТріщ, О.М.; Кондратенко, М.В.; Кравцова, Т.А.
2011Актуальні проблеми та сучасні тенденції професійно-спрямованого навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностейБорисова, А.О.; Архипова, В.О.
2011Чинники та форми прояву гендерної нерівності в сучасній УкраїніНікітіна, В.В.; Самойлова, Є.О.
2011Порівняльний аналіз використання технологій шоу-бізнесу під час президентських виборів у США (2008) і в Україні (2010)Нікітіна, В.В.; Запаренко, Г.В.
2011Організаційно-правові форми добору кадрів в органи державної податкової служби УкраїниСусловець, А.О.
2011Мотиваційно-ціннісний пріоритет у формуванні фізичної культури особистості студентаПетрова, Л.І.; Левченко, М.О.
2011Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналізВарипаєв, О.М.; Андреєва, Т.В.
2011Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукціїДжоджуа, Р.А.
2011Управління розвитком HR-бренду в умовах маркетингової орієнтації підприємствСардак, О.В.
2011Людський фактор: трансформація підходів до визначення сутностіЗабродська, Г.І.
2011Обґрунтування моделі інвестиційної привабливості підприємств готельного господарстваОльшанський, О.В.; Ткаченко, О.П.; Абухоф Мостафа Мохамед
2011Використання методу нечіткої множини для прийняття оптимальних інвестиційних рішень підприємств ресторанного господарстваБорисова, О.В.
2011Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингуПрядко, О.М.; Джуглей, К.В.
2011Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами ХарковаМітяєва, Т.Л.; Прядко, О.М.; Бєліченко, В.Г.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 95