Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19823
Title: Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова
Authors: Мітяєва, Т.Л.
Прядко, О.М.
Бєліченко, В.Г.
Keywords: маркетингове обґрунтування;чинники;заклади ресторанного господарства;споживачі;Харків;marketing justification;factors;restaurant establishments;consumers;Kharkiv;маркетинговое обоснование;факторы;заведения ресторанного хозяйства;потребители;Харьков
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Мітяєва Т. Л., Прядко О. М., Бєліченко В. Г. Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 551-559.
Abstract: Розглянуто стан закладів ресторанного господарства як найважливішої складової індустрії Харкова. Наведено маркетингове дослідження споживачів закладів харчування, потреб і побажань молоді Харкова.
The state establishments of restaurant economy are considered as to major component industry Kharkov. A marketing research the user’s establishment of feed is presented, necessities and wishes of young people Kharkov.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19823
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_78.pdf307.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.