Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/19823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМітяєва, Т.Л.-
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.contributor.authorБєліченко, В.Г.-
dc.date.accessioned2023-01-02T17:07:28Z-
dc.date.available2023-01-02T17:07:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМітяєва Т. Л., Прядко О. М., Бєліченко В. Г. Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 551-559.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19823-
dc.description.abstractРозглянуто стан закладів ресторанного господарства як найважливішої складової індустрії Харкова. Наведено маркетингове дослідження споживачів закладів харчування, потреб і побажань молоді Харкова.uk_UA
dc.description.abstractThe state establishments of restaurant economy are considered as to major component industry Kharkov. A marketing research the user’s establishment of feed is presented, necessities and wishes of young people Kharkov.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингове обґрунтуванняuk_UA
dc.subjectчинникиuk_UA
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectХарківuk_UA
dc.subjectmarketing justificationuk_UA
dc.subjectfactorsuk_UA
dc.subjectrestaurant establishmentsuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectKharkivuk_UA
dc.subjectмаркетинговое обоснованиеuk_UA
dc.subjectфакторыuk_UA
dc.subjectзаведения ресторанного хозяйстваuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectХарьковuk_UA
dc.titleМаркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харковаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_78.pdf307.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.