Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13383
Назва: Рекламний продукт «Книга тижня» як засіб віртуальної популяризації нових надходжень до фонду Наукової бібліотеки ХНТУСГ
Інші назви: Advertising product "Bool of the week" as a means of virtual popularization of new accessions to the fund of scientific library of KhNTUSG
Автори: Григор'єва, Ірина Володимирівна
Ключові слова: виставка однієї книги;популяризація нових надходжень;віртуальні виставки;exhibition of one book;popularization of new arrivals;virtual exhibitions
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Григор'єва І. Г. Рекламний продукт «Книга тижня» як засіб віртуальної популяризації нових надходжень до фонду Наукової бібліотеки ХНТУСГ. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 27-29.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено питання популяризації фондів бібліотеки через організацію віртуальних виставок у форматі виставки однієї книги.
The issue of popularization of the library funds through the organization of virtual exhibitions in the format of an exhibition of one book is covered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13383
Розташовується у зібраннях:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
reklamnyi_produkt_Knyha_tyzhnia.pdf574.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.