Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13383
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригор'єва, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-11-12T19:32:09Z-
dc.date.available2022-11-12T19:32:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГригор'єва І. Г. Рекламний продукт «Книга тижня» як засіб віртуальної популяризації нових надходжень до фонду Наукової бібліотеки ХНТУСГ. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 27-29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13383-
dc.description.abstractВисвітлено питання популяризації фондів бібліотеки через організацію віртуальних виставок у форматі виставки однієї книги.uk_UA
dc.description.abstractThe issue of popularization of the library funds through the organization of virtual exhibitions in the format of an exhibition of one book is covered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectвиставка однієї книгиuk_UA
dc.subjectпопуляризація нових надходженьuk_UA
dc.subjectвіртуальні виставкиuk_UA
dc.subjectexhibition of one bookuk_UA
dc.subjectpopularization of new arrivalsuk_UA
dc.subjectvirtual exhibitionsuk_UA
dc.titleРекламний продукт «Книга тижня» як засіб віртуальної популяризації нових надходжень до фонду Наукової бібліотеки ХНТУСГuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising product "Bool of the week" as a means of virtual popularization of new accessions to the fund of scientific library of KhNTUSGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
reklamnyi_produkt_Knyha_tyzhnia.pdf574.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.