Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13383
Название: Рекламний продукт «Книга тижня» як засіб віртуальної популяризації нових надходжень до фонду Наукової бібліотеки ХНТУСГ
Другие названия: Advertising product "Bool of the week" as a means of virtual popularization of new accessions to the fund of scientific library of KhNTUSG
Авторы: Григор'єва, Ірина Володимирівна
Ключевые слова: виставка однієї книги;популяризація нових надходжень;віртуальні виставки;exhibition of one book;popularization of new arrivals;virtual exhibitions
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Григор'єва І. Г. Рекламний продукт «Книга тижня» як засіб віртуальної популяризації нових надходжень до фонду Наукової бібліотеки ХНТУСГ. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 27-29.
Краткий осмотр (реферат): Висвітлено питання популяризації фондів бібліотеки через організацію віртуальних виставок у форматі виставки однієї книги.
The issue of popularization of the library funds through the organization of virtual exhibitions in the format of an exhibition of one book is covered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13383
Располагается в коллекциях:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
reklamnyi_produkt_Knyha_tyzhnia.pdf574.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.