Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13383
Title: Рекламний продукт «Книга тижня» як засіб віртуальної популяризації нових надходжень до фонду Наукової бібліотеки ХНТУСГ
Other Titles: Advertising product "Bool of the week" as a means of virtual popularization of new accessions to the fund of scientific library of KhNTUSG
Authors: Григор'єва, Ірина Володимирівна
Keywords: виставка однієї книги;популяризація нових надходжень;віртуальні виставки;exhibition of one book;popularization of new arrivals;virtual exhibitions
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Григор'єва І. Г. Рекламний продукт «Книга тижня» як засіб віртуальної популяризації нових надходжень до фонду Наукової бібліотеки ХНТУСГ. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 27-29.
Abstract: Висвітлено питання популяризації фондів бібліотеки через організацію віртуальних виставок у форматі виставки однієї книги.
The issue of popularization of the library funds through the organization of virtual exhibitions in the format of an exhibition of one book is covered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13383
Appears in Collections:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
reklamnyi_produkt_Knyha_tyzhnia.pdf574.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.