Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10019
Назва: Необхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів
Автори: Артеменко, В. С.
Бубенець, І. Г.
Бурлакова, Ж. В.
Ключові слова: електронні навчальні ресурси;перепідготовка маркетологів;інноваційні технології навчання
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Артеменко В. С., Бубенець І. Г., Бурлакова Ж. В. Необхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2009. Вип. 2(10). C. 547-550.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання про використання iнформацiйних технологій у розробці електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів. Визначено необхідність вивчення інноваційних технологій навчання. Запропоновано створити нові наукові і науково-методичні ресурси для спеціальності 7.050108 «Маркетинг».
A question about the necessity of the use of information technologies in development of electronic educational resources for retraining of marketing specialists is considered. The necessity of study of innovative technologies of teaching is certain. It is suggested to create new scientific and scientifically methodical resources for speciality a 7.050108 «Marketing».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10019
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pt_2009_2_87.pdf429.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.