Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, В. С.-
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.contributor.authorБурлакова, Ж. В.-
dc.date.accessioned2022-10-21T19:27:45Z-
dc.date.available2022-10-21T19:27:45Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАртеменко В. С., Бубенець І. Г., Бурлакова Ж. В. Необхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2009. Вип. 2(10). C. 547-550.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10019-
dc.description.abstractРозглянуто питання про використання iнформацiйних технологій у розробці електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів. Визначено необхідність вивчення інноваційних технологій навчання. Запропоновано створити нові наукові і науково-методичні ресурси для спеціальності 7.050108 «Маркетинг».uk_UA
dc.description.abstractA question about the necessity of the use of information technologies in development of electronic educational resources for retraining of marketing specialists is considered. The necessity of study of innovative technologies of teaching is certain. It is suggested to create new scientific and scientifically methodical resources for speciality a 7.050108 «Marketing».uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectелектронні навчальні ресурсиuk_UA
dc.subjectперепідготовка маркетологівuk_UA
dc.subjectінноваційні технології навчанняuk_UA
dc.titleНеобхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pt_2009_2_87.pdf429.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.