Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10019
Название: Необхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів
Авторы: Артеменко, В. С.
Бубенець, І. Г.
Бурлакова, Ж. В.
Ключевые слова: електронні навчальні ресурси;перепідготовка маркетологів;інноваційні технології навчання
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Артеменко В. С., Бубенець І. Г., Бурлакова Ж. В. Необхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2009. Вип. 2(10). C. 547-550.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання про використання iнформацiйних технологій у розробці електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів. Визначено необхідність вивчення інноваційних технологій навчання. Запропоновано створити нові наукові і науково-методичні ресурси для спеціальності 7.050108 «Маркетинг».
A question about the necessity of the use of information technologies in development of electronic educational resources for retraining of marketing specialists is considered. The necessity of study of innovative technologies of teaching is certain. It is suggested to create new scientific and scientifically methodical resources for speciality a 7.050108 «Marketing».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10019
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pt_2009_2_87.pdf429.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.