Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10019
Title: Необхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів
Authors: Артеменко, В. С.
Бубенець, І. Г.
Бурлакова, Ж. В.
Keywords: електронні навчальні ресурси;перепідготовка маркетологів;інноваційні технології навчання
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко В. С., Бубенець І. Г., Бурлакова Ж. В. Необхідність розробки електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2009. Вип. 2(10). C. 547-550.
Abstract: Розглянуто питання про використання iнформацiйних технологій у розробці електронних навчальних ресурсів для перепідготовки маркетологів. Визначено необхідність вивчення інноваційних технологій навчання. Запропоновано створити нові наукові і науково-методичні ресурси для спеціальності 7.050108 «Маркетинг».
A question about the necessity of the use of information technologies in development of electronic educational resources for retraining of marketing specialists is considered. The necessity of study of innovative technologies of teaching is certain. It is suggested to create new scientific and scientifically methodical resources for speciality a 7.050108 «Marketing».
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10019
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pt_2009_2_87.pdf429.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.