Browsing by Author Прядко, О. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 44  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Брендинг закладу вищої освітиПрядко, О. М.; Олініченко, К. С.
2020Вебінар як засіб організації самостійної роботи зі студентами спеціальності «Маркетинг»Прядко, О. М.
2023Використання штучного інтелекту в умовах цифрового освітнього середовищаОлініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2022Ефективний контентмаркетинг на В2В ринкуПрядко, О. М.; Олініченко, К. С.
2021Засоби просування інноваційного продукту на українському ринкуОлініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2023Застосування інструментів контент-маркетингу на ринку В2СПрядко, О. М.; Носкова, К. Є.; Ковальова, М. В.
2020Застосування інструментів трейд-маркетингу на FMCG-ринкуПрядко, О. М.; Гапон, М. В.
2016Компетентність як структурний елемент моделі якості підготовки фахівців із маркетингуПрядко, О. М.
2014-05-22Конкурентне середовище ринку морозива в УкраїніПрядко, О. М.; Шевчук, О. О.
2024Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізаціїПрядко, О. М.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2014-05-22Маркетингова оцінка споживчих переваг щодо мийних косметико-гігієнічних засобів у Харківському регіоніПрядко, О. М.; Онопрієнко, І. В.
2020Маркетингове обґрунтування розробки та виведення нового продукту на ринокПрядко, О. М.
2023Маркетингові аспекти сталого розвитку підприємства: Гносеологія та організація директ маркетингуЧміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2023Маркетингові аспекти формування товарногоПрядко, О. М.; Станіславський, Є. А.
2021-04-08Маркетингові методи формування своживчих перевагПрядко, О. М.; Кульбака, А. Р.
2023Маркетингові технології просування продукції на B2B ринкуПрядко, О. М.; Пащенко, С. С.; Ольховський, І. А.
2023Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингуОлініченко, К. С.; Чміль, Г. Л.; Прядко, О. М.
2023Маркетингові інструменти формування ообистого брендуПрядко, О. М.; Сіренко, А. В.
2016Методологічні особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у ІнтернетіПрядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.
2012Обґрунтування теоретичних аспектів поняття «товарний асортимент»Прядко, О. М.