Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23015
Title: Маркетингові методи формування своживчих переваг
Authors: Кульбака, А. Р.
metadata.dc.contributor.advisor: Прядко, О. М.
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Кульбака А. Р. Маркетингові методи формування своживчих переваг. Наук. кер. О. М. Прядко. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 56
Series/Report no.: Пріоритети розвитку сучасних ринків: економіко-теоретичні, маркетингові та міжнародні аспекти;Секція 12
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23015
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-56.pdf97.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.