Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37430
Title: Маркетингова оцінка споживчих переваг щодо мийних косметико-гігієнічних засобів у Харківському регіоні
Authors: Прядко, О. М.
Онопрієнко, І. В.
Issue Date: 22-May-2014
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Прядко О.М., Онопрієнко І.В. Маркетингова оцінка споживчих переваг щодо мийних косметико-гігієнічних засобів у Харківському регіоні. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 229-230
Series/Report no.: Маркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37430
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_2-229-230.pdf204.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.