Browsing by Author Прядко, Ольга Миколаївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освітиОлініченко, Катерина Сергіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Чміль, Ганна Леонідівна; Шкреба, Дар’я Сергіївна
2023Маркетингова політика розподілуОлініченко, Катерина Сергіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Чміль, Ганна Леонідівна
2013Маркетингова товарна політикаПопова, Людмила Олексіївна; Прядко, Ольга Миколаївна
2014Маркетингові дослідження ринку мийних косметико-гігієнічних засобівПрядко, Ольга Миколаївна
2015Методичні вказівки до виконання індивідуальної роботи з дисципліни «Управління попитом»Прядко, Ольга Миколаївна
2016Рейтингова оцінка ВНЗ регіону як інструмент маркетингового менеджментуПрядко, Ольга Миколаївна; Тарасов, Ігор Юрійович; Шуригін, Олександр Володимирович
2016Реклама в системі маркетингуОлініченко, Катерина Сергіївна; Прядко, Ольга Миколаївна; Савицька, Наталія Леонідівна
2015Рекламний креативСавицька, Наталія Леонідівна; Прядко, Ольга Миколаївна; Михайлова, Марія Володимирівна
2017Сучасні тенденції розвитку ресторанного господарства УкраїниСавицька, Наталія Леонідівна; Прядко, Ольга Миколаївна; Сіроус, Марина
2015Удосконалення організації управління торговим асортиментом у роздрібній торговельній мережіПрядко, Ольга Миколаївна
2021Формування лояльності споживачів на ринку В2С в умовах цифровізаціїПрядко, Ольга Миколаївна; Василенко, С. О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Формування товарного асортименту на виробничому підприємствіПрядко, Ольга Миколаївна; Ткачук, Валерія; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій