Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59840
Title: Мерчандайзинг: тестові завдання
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Мерчандайзинг: тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисц. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня денної та заочної форм навчання спец. 075 «Маркетинг»; уклад.: Н. Л. Савицька, О. М. Прядко. Харків: ДБТУ, 2024. 30 с.
Abstract: Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Мерчадайзинг» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів освітньої компоненти мерчандайзингу: мерчандайзинг як технологія маркетингу в підприємствах роздрібної торгівлі, маркетинг торговельних каналів, організація мерчандайзингу в компанії, управління роздрібним продажем товарів із застосуванням інструментів мерчандайзингу, візуальний мерчандайзинг.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59840
Appears in Collections:Тести

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T_MERCHANDAYZING_075_24.pdf470.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.