Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24568
Title: Рекламний креатив
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Михайлова, Марія Володимирівна
Keywords: слоган;реклама;креатив;фоносемантика
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Рекламний креатив: опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 8.03050701 „Маркетинг”, денної та заочної форм навчання: укл. Н. Л.Савицька, О. М.Прядко, М. В.Михайлова. Харків: ХДУХТ, 2015. 97 с.
Abstract: Процес рекламної творчості має часто технологічний характер. Тому що рекламна творчість - це не креатив ради креатива, як у мистецтві, а креатив заради продажу. Виходячи з цього, продукт на виході повинен відповідати деяким вимогам, без яких сили продажу у реклами не буде. Всі вимоги, які повинні бути пред'явлені рекламним константам, надані у відповідних розділах конспекту лекцій: рекламне ім'я, текст, слоган, образ, композиція.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24568
Appears in Collections:Курси лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KL_reklamnyy kreatyv_OKL_15.pdf767.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.