Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33908
Title: Маркетингова політика розподілу
Authors: Олініченко, Катерина Сергіївна
Прядко, Ольга Миколаївна
Чміль, Ганна Леонідівна
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Маркетингова політика розподілу: практикум здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / ДБТУ; уклад.: К.С. Олініченко, О. М. Прядко, Г.Л. Чміль. Харків, 2023. 123 с.
Abstract: Практикум підготовлено відповідно освітньо-професійної програми «Маркетинг» рівень освіти бакалавр Державного біотехнологічного Університету», пропонує практичні задачі, тематичні тести та комплексні практичні завдання з маркетингової політики розподілу для здобувачів вищої освіти. Видання призначене здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг».
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33908
Appears in Collections:Практикуми

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pr_MPR_2023.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.