Browsing by Author Олініченко, К. С.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 43  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Аналіз динаміки і стану товарообігу та товарних запасів супермаркету «Comfy» (м. Харків)Олініченко, К. С.
2014-05-22Аналіз та шляхи вдосконалення комплексу маркетингу в роздрібній мережі «Дігма»Баранова, А. О.; Олініченко, К. С.
2020Брендинг закладу вищої освітиПрядко, О. М.; Олініченко, К. С.
2023Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCGПрядко, О.М.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2024Використання SMM для просування послуг центру фізичної реабілітаціїОлініченко, К. С.; Загайко, К. А.
2017Використання користувальницького контенту для просування та впізнаваності брендуОлініченко, К. С.
2023Використання штучного інтелекту в умовах цифрового освітнього середовищаОлініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2022Вплив карантину та війни на діяльність закладів ресторанного господарстваОлініченко, К. С.; Бубенець, І. Г.; Погорєлова, Є. Р.
2024Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних системБубенець, І. Г.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2016Генезис формування теоретичних положень управління товарними запасамиБаранова, А. О.; Олініченко, К. С.
2022Довгостроковий вплив пандемії на розвиток світової електронної торгівліОлініченко, К. С.; Бєлавіна, Г. Р.
2022Ефективний контентмаркетинг на В2В ринкуПрядко, О. М.; Олініченко, К. С.
2021-04-08Засоби просування відомого брендаОлініченко, К. С.; Літвінчук, О. В.
2020Засоби просування ковбасної продукції на українському ринкуОлініченко, К. С.; Бєлавіна, Г. Р.
2021Засоби просування інноваційного продукту на українському ринкуОлініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2021-04-08Зміни методів проведення events під час пандеміїОлініченко, К. С.; Слєсаренко, Л. П.
2024Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізаціїПрядко, О. М.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2023Маркетингові аспекти сталого розвитку підприємства: Гносеологія та організація директ маркетингуЧміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2023Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингуОлініченко, К. С.; Чміль, Г. Л.; Прядко, О. М.
2020Методика підготовки дипломних робіт магістрівСавицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Олініченко, К. С.