Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37418
Title: Аналіз та шляхи вдосконалення комплексу маркетингу в роздрібній мережі «Дігма»
Authors: Баранова, А. О.
Олініченко, К. С.
Issue Date: 22-May-2014
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Баранова А. О., Олініченко К. С. Аналіз та шляхи вдосконалення комплексу маркетингу в роздрібній мережі «Дігма». Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 211-212
Series/Report no.: Маркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37418
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_2-211-212.pdf178.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.