Browsing by Author Мелушова, І. Ю.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 26  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Аналіз ринку праці України за сучасних умовМелушова, І. Ю.; Куриленко, К. Р.
2018Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємствМелушова, І. Ю.; Кушнир, В. В.
2018Використання показників результативності маркетингу в системі управління підприємствомМелушова, І. Ю.
2012Дослідження змін доходів та витрат підприємства під впливом інфляційних процесівПрокопова, О. В.; Мелушова, І. Ю.
2016Дослідження поведінки споживачів у контексті формування конкурентного середовища підприємств торгівліМелушова, І. Ю.
2014-05-22Значення трудового потенціалу в забезпеченні конкурентоспроможності торговельних підприємствВласова, Н. О.; Мелушова, І. Ю.
2019Комунікативні методи навчання як засіб формування комунікативної компетентності фахівців у сфері послугМелушова, І. Ю.
2021Критерії управління результативністю бізнесуМелушова, І. Ю.
2021-04-08Маркетингова стійкість компаніїМелушова, І. Ю.; Вольхова, М. С.
2021-04-08Маркетингові методи цінових дослідженьМелушова, І. Ю.; Лавриновська, А. С.
2018Модель маркетингу-мікс закладу вищої освітиЖегус, О. В.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.
2020Науково-методичний підхід до управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємствСавицька, Н. Л.; Мелушова, І. Ю.
2012Обґрунтування методики оцінки майбутньої ліквідності та платоспроможності підприємства торгівліСмірнова, П. В.; Мелушова, І. Ю.
2011Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарстваВласова, Н. О.; Мелушова, І. Ю.
2017Особливості використання комплексу маркетингу на підприємств ах роздрібної торгівліМелушова, І. Ю.
2015Особливості впровадження дистанційної системи навчання у вищих навчальних закладах УкраїниМелушова, І. Ю.
2016Особливості конкурентного середовища підприємств торговельної галузіМелушова, І. Ю.
2020Оцінка впливу елементів комплексу маркетингу на результати діяльності підприємств торгівліМелушова, І. Ю.
2019-05-15Переваги застосування контекстної реклами в електронній торгівліМелушова, І. Ю.
2019-05-15Проблеми та тенденції розвитку міжнародної торгівлі в онлайновому середовищіМелушова, І. Ю.; Олініченко, К. С.