Skip navigation
logo sbtu repo
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
русский
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository (electronic archive of open access) of the State Biotechnological University
Browsing by Author Мелушова, І. Ю.
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 26
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2011
Аналіз ринку праці України за сучасних умов
Мелушова, І. Ю.
;
Куриленко, К. Р.
2018
Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємств
Мелушова, І. Ю.
;
Кушнир, В. В.
2018
Використання показників результативності маркетингу в системі управління підприємством
Мелушова, І. Ю.
2012
Дослідження змін доходів та витрат підприємства під впливом інфляційних процесів
Прокопова, О. В.
;
Мелушова, І. Ю.
2016
Дослідження поведінки споживачів у контексті формування конкурентного середовища підприємств торгівлі
Мелушова, І. Ю.
2014-05-22
Значення трудового потенціалу в забезпеченні конкурентоспроможності торговельних підприємств
Власова, Н. О.
;
Мелушова, І. Ю.
2019
Комунікативні методи навчання як засіб формування комунікативної компетентності фахівців у сфері послуг
Мелушова, І. Ю.
2021
Критерії управління результативністю бізнесу
Мелушова, І. Ю.
2021-04-08
Маркетингова стійкість компанії
Мелушова, І. Ю.
;
Вольхова, М. С.
2021-04-08
Маркетингові методи цінових досліджень
Мелушова, І. Ю.
;
Лавриновська, А. С.
2018
Модель маркетингу-мікс закладу вищої освіти
Жегус, О. В.
;
Мелушова, І. Ю.
;
Михайлова, М. В.
2020
Науково-методичний підхід до управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств
Савицька, Н. Л.
;
Мелушова, І. Ю.
2012
Обґрунтування методики оцінки майбутньої ліквідності та платоспроможності підприємства торгівлі
Смірнова, П. В.
;
Мелушова, І. Ю.
2011
Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства
Власова, Н. О.
;
Мелушова, І. Ю.
2017
Особливості використання комплексу маркетингу на підприємств ах роздрібної торгівлі
Мелушова, І. Ю.
2015
Особливості впровадження дистанційної системи навчання у вищих навчальних закладах України
Мелушова, І. Ю.
2016
Особливості конкурентного середовища підприємств торговельної галузі
Мелушова, І. Ю.
2020
Оцінка впливу елементів комплексу маркетингу на результати діяльності підприємств торгівлі
Мелушова, І. Ю.
2019-05-15
Переваги застосування контекстної реклами в електронній торгівлі
Мелушова, І. Ю.
2019-05-15
Проблеми та тенденції розвитку міжнародної торгівлі в онлайновому середовищі
Мелушова, І. Ю.
;
Олініченко, К. С.