Browsing by Author Мелушова, І. Ю.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 25  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Аналіз ринку праці України за сучасних умовМелушова, І. Ю.; Куриленко, К. Р.
2018Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємствМелушова, І. Ю.; Кушнир, В. В.
2018Використання показників результативності маркетингу в системі управління підприємствомМелушова, І. Ю.
2012Дослідження змін доходів та витрат підприємства під впливом інфляційних процесівПрокопова, О. В.; Мелушова, І. Ю.
2016Дослідження поведінки споживачів у контексті формування конкурентного середовища підприємств торгівліМелушова, І. Ю.
2014-05-22Значення трудового потенціалу в забезпеченні конкурентоспроможності торговельних підприємствВласова, Н. О.; Мелушова, І. Ю.
2019Комунікативні методи навчання як засіб формування комунікативної компетентності фахівців у сфері послугМелушова, І. Ю.
2021Критерії управління результативністю бізнесуМелушова, І. Ю.
2021-04-08Маркетингова стійкість компаніїМелушова, І. Ю.; Вольхова, М. С.
2021-04-08Маркетингові методи цінових дослідженьМелушова, І. Ю.; Лавриновська, А. С.
2018Модель маркетингу-мікс закладу вищої освітиЖегус, О. В.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.
2020Науково-методичний підхід до управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємствСавицька, Н. Л.; Мелушова, І. Ю.
2012Обґрунтування методики оцінки майбутньої ліквідності та платоспроможності підприємства торгівліСмірнова, П. В.; Мелушова, І. Ю.
2011Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарстваВласова, Н. О.; Мелушова, І. Ю.
2017Особливості використання комплексу маркетингу на підприємств ах роздрібної торгівліМелушова, І. Ю.
2016Особливості конкурентного середовища підприємств торговельної галузіМелушова, І. Ю.
2020Оцінка впливу елементів комплексу маркетингу на результати діяльності підприємств торгівліМелушова, І. Ю.
2019-05-15Переваги застосування контекстної реклами в електронній торгівліМелушова, І. Ю.
2019-05-15Проблеми та тенденції розвитку міжнародної торгівлі в онлайновому середовищіМелушова, І. Ю.; Олініченко, К. С.
2020Розвиток підприємницького мислення студентів на основі практико-орієнтованого навчанняМелушова, І. Ю.