Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23007
Title: Маркетингова стійкість компанії
Authors: Вольхова, М. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Мелушова, І. Ю.
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Вольхова М. С. Маркетингова стійкість компанії. Наук. кер. І. Ю. Мелушова. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 2. С. 49-50
Series/Report no.: Пріоритети розвитку сучасних ринків: економіко-теоретичні, маркетингові та міжнародні аспекти;Секція 12
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23007
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk2_08.04.21-49-50.pdf100.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.