Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30369
Title: Науково-методичний підхід до управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств
Authors: Савицька, Н. Л.
Мелушова, І. Ю.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Савицька Н. Л., Мелушова І. Ю. Науково-методичний підхід до управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 23 квітня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 62-64.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30369
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t-k_23.04.20_62-64.pdf501.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.