Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53706
Title: Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємств
Authors: Мелушова, І. Ю.
Кушнир, В. В.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мелушова І. Ю., Кушнир В. В. Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємств. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 335-338.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53706
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_335-338.pdf606.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.