Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41270
Title: Оцінка впливу елементів комплексу маркетингу на результати діяльності підприємств торгівлі
Authors: Мелушова, І. Ю.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мелушова І. Ю. Оцінка впливу елементів комплексу маркетингу на результати діяльності підприємств торгівлі. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 40-42.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41270
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_40-42.pdf550.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.