Browsing by Author Бабко, Н. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 61  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Event маркетинг як складова системи інтегрованих маркетингових комунікаційБабко, Н. М.
2021Social media як інструмент просування туристичної компаніїБабко, Н. М.; Кучер, Є. С.
2021Агротуристичний кластер як складова програми сталого розвитку сільських територійБабко, Н. М.
2020Актуальні питання маркетингу сільських територійБабко, Н. М.; Тимчур, Г. М.
2020Атрибути бренду як складова процесу брендингуБабко, Н. М.; Гринько, А. О.
2011Безробіття як прояв економічної нестабільностіБабко, Н. М.
2022Брендинг як невід’ємна складова загальної стратегії розвитку підприємстваБабко, Н. М.; Чекаділов, Е. І.
2022Взаємозалежність цифровізації і поведінки споживачівБабко, Н. М.
2020Використання соціальних мереж в маркетингових дослідженняхБабко, Н. М.; Онопрієнко, К. С.
2021Вплив пандемії коронавірусу на контент-маркетингБабко, Н. М.
2022Дистанційна форма навчання: переваги і недолікиБабко, Н. М.
2021Еволюція маркетингуБабко, Н. М.
2024Економічні проблеми розвитку суб'єктів індустрії гостинності у воєнний періодБабко, Н. М.
2019Економічні, інформаційні, екологічні та соціальні аспекти розвитку територійБабко, Н. М.; Тимчург, Г. М.
2022Ефективна комунікація як запорука створення успішного брендуТохтамиш, Т. О.; Бабко, Н. М.
2022Життєвий цикл брендуБабко, Н. М.
2021Зміни маркетингової політики компаній в умовах пандемії COVID-19Бабко, Н. М.
2020Креативність та інновації у професійних компетенціях маркетологаБабко, Н. М.; Горчак, Д. С.
2022Маркетинг як процес управління компанією в умовах конкуренціїБабко, Н. М.
2022Маркетинг як процес управління компанією в умовах ринкової конкуренціїБабко, Н. М.